בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם לעיתים קרובות מה הם יכולים לעשות על מנת להגדיל את הסיכוי לשמר לקוחות. התשובה לכך פשוטה מכפי שנהוג לחשוב, כי היא קשורה לאופן שבו מפעילים מענה טלפוני אנושי. אם בעלי עסקים מציעים ללקוחות שלהם מענה טלפוני אנושי, המשמעות היא שקל יותר להפוך כל שיחה נכנסת לכלי ליצירת רווחים.
כל עסק צריך מענה טלפוני אנושי על מנת שללקוחות שלו יהיה לאן לפנות. אם יש לעסק מענה טלפוני אנושי, זה אומר שהלקוחות מרגישים שהם קנו את המוצר או השירות מהמקום הנכון ושהם יכולים לתת בו אמון. ההשלכות של מענה טלפוני אנושי מן הסוג הזה הן לא רק לקוחות מרוצים יותר, אלא גם סיכוי גבוה שהם ימליצו על בית העסק לחברים, קרובים ובני משפחה שלהם.
מדוע כדאי לעסק להשתמש במענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב?
השאלה הבאה שצריך לענות עליה היא מה בעצם ההבדל בין מענה טלפוני אנושי לבין מענה ממוחשב. על פניו, בשני המקרים הלקוחות של בית עסק מסוים יוצרים איתו קשר כדי לקבל תשובות לשאלות הנפוצות. ההבדל הוא שבמענה ממוחשב הם מקבלים תשובות ממערכת טכנולוגית, בעוד במענה אנושי מי שעונים להם הם עובדים בשר ודם. אבל בפועל, יש עוד המון הבדלים ואי אפשר להתעלם מהם.
ההבדל העיקרי הוא בתחושה של הלקוחות: אם יוצרים קשר עם מענה טלפוני אנושי, התחושה תהיה אישית וטובה יותר. חוץ מזה, לבעלי עסקים שמפעילים מענה טלפוני אנושי יש את הפריבילגיה לשנות את תסריט השיחה ולהתאים אותה לקמפיין שיווקי או לדרישות ספציפיות. זה הופך את ההשקעה בתפעול והקמה של מוקד מענה טלפוני אנושי למשתלמת, נכונה ובעיקר עדיפה.